torsdag, mars 16, 2006

16 mars









Linne HM
Tröja HM
Väst hittade i klädlådan hemma hos mamma
Jeans
Stövletter HM



Äntligen! I dag var det rätt så varmt ute och solen skiner. Jag har verkligen fått glada vårkänslor. Bort med fodrade vinterstövlar och tjocka tröjor, i dag har jag äntligen kunnat klä mig som jag vill och äntligen fått använda stövletterna jag köpte för snart två månader sen.
Håret då... ja, jag är fortfarande ledsen, men jag får väl överleva. Mina kompisar fnittrade lite i smyg när de såg mig eftersom de inte kunde fatta vad grejen är, så det är väl bara jag som tror att det är så hemskt. Jag tycker i alla fall att jag ser ut som antingen en countrysångerska (varvid jag nu kallas för Dolly på jobbet) eller en före detta populär sångerska som kommit på att jag måste vara ung och fräsch och därför stylat mig inför Melodifestivalen. Eftersom jag inte känner mig sådan känns det väldigt konstigt. Kanske en toning kan göra att den känslan försvinner?

5 Comments:

Blogger glamflikka said...

DET ÄR JU KANONFINT! men kort för o va du men ändå!
PUSS

16 mars, 2006 17:54  
Anonymous Anonym said...

Men du, jag tycker håret är jättefint! Men jag vet, känns det inte bra så... Fast jag måste säga att en gång blev jag klippt hemskt. Min syster kunde inte förmå sig att säga det var fint, min man mumlade mest... Jag såg ut som bröderna Lejonhjärta. Du vet i den där filmen från länge, länge sen. Det du. Jag gick tillbaka dagen efter och de klippte av allt. Det gick inte att rädda. Jag vågade inte gå till frisören på ett år efter det.
Men det finns hopp. Nu ser mitt hår ut ungefär som ditt och jag tycker det är superfint! :) Och toningar kan göra susen. Kram!

16 mars, 2006 18:53  
Anonymous Anonym said...

Jag kan inte påstå att jag förstår heller... Men blir det kortare än man tänkt sig så tar det ett tag att vänja sig. Jag tyckte också att det var fint! Den övriga klädseln också :-). Skönt att äntligen kunna använda stövletterna.

17 mars, 2006 07:34  
Anonymous Anonym said...

Jag ställer mig på kö, håret ser ju helt normalt ut...puzzled.

Love & Peace

17 mars, 2006 10:01  
Blogger Anna-Karin said...

Tack alla för alla fina kommentarer. Kanske var bilden en fiskning efter snälla saker, men jag behövde det just nu. Grejen är nog inte att frisyren inte är så bra utan snarare att jag inte ville ha det så här. Men, man vänjer sig. Det finns annat att lägga tid på. KRAM KRAM och TACK IGEN!

17 mars, 2006 10:11  

Skicka en kommentar

<< Home