torsdag, december 15, 2005

önskelista

Jag är så dålig på önskelistor. Jag önskar mig massor av saker men när det väl gäller, som till jul, kommer jag inte på någonting och när jag väl gör det är det ofta försent. Här är lite jag önskar mig i alla fall, även om det nog är försent.

1. Salladsslunga (som jag vet att jag får av mamma)
2. Digital hushållsvåg
3. Pepparkvarn
4. Ett par svarta stövlar som ser ut som mina gröna, sk. fejk-uggs. Tror det kan finnas på Stadium. Men hittar någon sådan som jag kan ha som är svarta och har kilklack så tar jag hellre dem.
5. Ansiktsbehandling. Det går att köpa på presentkort för 195:- i Örebro. Det vill jag ha.
6. En silverögonskugga, L'Oréal har en fin för 90:-
7. Dansmatta (har jag skaffat mig en själv)
8. Leilas mat (har jag köpt själv också)
9. Fuktspray (blev tipsad av frisören, men de hade inga då)
10. En klädroller som man sköljer av och använder igen
11. En väggkalender med katter som jag kan ha på jobbet.
12. En bredtandad kam
13. En ny stekpanna, Icas blir bra
14. Ett Zlatan-hårband som jag kan ha när jag tränar
15. Snygga raggsockar, även knähöga. Färger: svart, vinrött, mörkgrönt, vitt.

Tror det var allt. Ganska mycket ändå. Kommer nog på mer snart, det gör jag alltid.

2 Comments:

Blogger Anna-Karin said...

Nino: Det hoppas jag inte heller. Usch och blä. Men om vi gör det kan vi i alla fall ta hand om varandra.

Jenny: Japp, i dag bestämde jag mig. Vi fick en chokladkartong av tryckeriet och jag åt en, men nu är det nog, med ett undantag: julafton.. Heja mig! Och dig!

16 december, 2005 15:58  
Anonymous Anonym said...

Angånde hur man länkar osv när man skriver på Mac... Har skrivit lite på min blogg där du ställt frågan, men om du vill så maila mig så kan jag kanske förklara lite mer, om jag nu kan vara till någon hjälp.

stoppamigjuni@gmail.com

19 december, 2005 12:13  

Skicka en kommentar

<< Home