onsdag, december 14, 2005

före och efter


Dagens klädbild får också tjäna som före klippning och färgningsbild. Fortfarande inga tvättider så långt ögat når, vet inte vad jag ska göra snart. Sjukskriva mig för att kunna tvätta?

Linne HM
Tröja (hittade längst in i graderoben, ett kärt återseende av en tröja jag köpte runt 97. Tyvätt handtvätt. Det står HM i den men jag tror jag köpte den second hand.
Byxor förmodligen HM
Bälte, loppmarknad
Stövlar Vagabond

Så när jag kom till frisören så visade det sig att jag beställt tid hos en annan frisör vid namn Elin. "Min" Elin är sjukskriven, men jag tänkte att det går väl lika bra och det gjorde det. "Min" Elin hade varit sjukskriven i två månader och på salongen hade slutat tro att folk frågade efter henne längre. Den nya Elin klippte upp mitt hår en del och la sedan i ljusa och röda slingor. Sedan fixade hon luggen och blåste håret till lockar. Det är ganska likt det jag redan hade, men ändå fint. Jag var inte beredd på något helt nytt. Som vanligt fick jag komplimanger för mitt tjocka hår.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

JÄTTEFINT!!! Verkligen. Men förvånande att komma till någon annan än man trodde... Komiskt att de hade en annan frisör med samma namn. Elin kan väl inte vara så himla supervanligt heller?

14 december, 2005 14:59  
Anonymous Anonym said...

Wow! Supersnyggt! :)

14 december, 2005 21:33  
Blogger Anna-Karin said...

Tack alla :)

15 december, 2005 08:42  
Anonymous Anonym said...

Snyggt! Mysiga & casual kläder har du också jämt! :)

16 december, 2005 17:59  

Skicka en kommentar

<< Home