torsdag, augusti 25, 2005

smartare skoköp?

Tittade runt på skosajter i går. På vagabond.com (fortfarande på jobbet kan alltså inte länka) hittade jag ett par supersnygga kängor. De är högst upp till vänster, heter Westwood (nej, det går inte att kopiera bild och jag stör mig). De har världens sötaste klack, superfina. Sprang förbi Scorett i morse och de fanns där. Tyvärr är de långsmala och lite konstiga, men jag fick på mig dem. Ska nog prova igen. Det vore smartare med sådan kängor än med bronsskorna eftersom jag kan ha de längre i höst. Funderar på det, även om jag inte borde köpa skor nu och absolut inte skor i 1000-kronorsklassen. Men något säger mig att jag kommer använda dem rätt mycket och då blir det väl ett smart köp va?

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Of course! Självklart blir det ett bra köp om du kommer att använda dem mycket. Själv har jag spanat lite på de där mörkbruna fryeliknande bootsen från Din Sko, som syns på teve... /Jonna

25 augusti, 2005 20:30  
Blogger Anna-Karin said...

Ja, de är också snygga. Jag har också kollat lite på dem, men sen när jag såg de här...

25 augusti, 2005 21:32  
Blogger Anna-Karin said...

Nu har jag spanat ytterligare. Skorna sitter rätt bra (om man ignorerar att de är några centimeter för långa). På Din sko fanns inga skor i samma klass, fryebootsen såg sådär ut och hade smala skaft = jag kan inte ha dem

26 augusti, 2005 11:46  
Anonymous Anonym said...

Nähä, då är det kört för min del också. Smala skaft funkar ALDRIG. Hmfr! /Jonna

26 augusti, 2005 12:25  
Blogger Anna-Karin said...

Kanske inte smala, men jag har ganska tjocka ben så det brukar inte funka för mig. Kanske därför jag gillar de andra, jag får igen dem. Funderar ändå på att gå till skomakaren för att lästa ur dem (om jag köper dem)

26 augusti, 2005 13:46  
Anonymous Anonym said...

Hej lillabella !
Det var trevlig läsning om "våra"
westwood.
Ha en fortsatt trevlig dag !
/björn

01 september, 2005 16:57  

Skicka en kommentar

<< Home