måndag, juli 11, 2005

shoppa i baltikum

Måste också nämna mina shoppingfynd i Baltikum. Det var inte billigt, men det fanns butiker. Jag hade tur för det var mycket rea och bra butiker, bland annat Mango och Zara. Vad jag handlade:

1. En gulblommig kjol, ca 80 kronor
2. En vit kjol med tunna gröna ränder, cirka 150 kronor
3. En randig klänning i trikåtyg (inte alls min stil, men jag passar så bra i den, en vardagsklänning), cirka 180 kronor
4. En vit handväska med röda detaljer, cirka 200 kronor (jag hade sett den i Stockholm tidigare)
5. En tunn topp i t-shirtmodell med ett äpple som tryck, cirka 100 kronor
6. En tunn svart kofta, cirka 80 kronor
7. Handstickade yllevantar, cirka 75 kronor
8. Mascara, MaxFactor 2000 calories, cirka 70 kronor
9. Turkosa Vagabondskor i skinn, ballerinaskor (som de jag har i svart, fast i turkos!) Cirka 170 kronor (vilket klipp!)
10. Några gamla pins från OS i Moskva (så coola, med maskoten Mischa på) cirka 5-10 kronor styck)

Och så handlade jag också otroligt mycket rom och whiskey och en och annan likör och öl.