onsdag, maj 17, 2006

allmäntillstånd

Det spöregnar ute och jag är allmänt låg vad det gäller allt. Känns jobbigt på jobbet, jobbigt att ta tag i saker, fastän jag vet att jag verkligen måste (det är ju Kristi himmelfärd nästa vecka vilket kommer försvåra något otroligt för mig på jobbet). Är trött sedan helgen, inte sugen på nästan någonting. Måste hitta ett nytt jobb, men vet inte hur. Har varit dålig på att söka, vet inte vad jag ska göra för att folk ska bli intresserade av min ansökan. Och inte heller säker på vad jag ska söka för att det ska bli något jag verkligen inte kommer att tröttna på direkt eller bli mer stressad av. Det är också trist på jobbet, eftersom min kollega är sjukskriven. Jag saknar honom!
Lotta och jag fixar inför festen på lördag, ska bli kul. Både Setareh och Johanna kommer. Har inte träffat Jo på hur länge som helst så det ska bli riktigt kul. Kollar melodifestivalklipp från svt.se och lyssnar på radion. Fastän det är melodifestivalvecka än jag lite låg. Hade tänkt skriva ett långt inlägg om vilka jag tror på och så vidare, men lusten och orken finns inte. I morgon kanske jag orkar.