fredag, maj 12, 2006

festivaldags!

Skitsvårt att koncentrera sig på jobbet när allt jag vill är att klockan ska bli ett så jag kan kasta mig i bilen, hoppa i overallen och knäcka en öl. Studentorkesterfestival i helgen och jag är så sugen. Spela, festa och ha kul med bästa kompisarna. Det här är min sjätte studentorkesterfestival och den andra i Uppsala, börjar bli lite gammal i gänget. Konstigt nog har kraven ändrats lite med åren också. Nu måste jag ha kudde med mig, kylbag till ölen och en termos kaffe. Och jag vill ha dusch på skolan!
Sitter just nu på kontoret i mjukisbrallor och röd tröja med vita prickar (specialinköpt till detta tillfälle). Bli lunchdags nu!

Vi hörs! Rapport från Uppsala kommer efter helgen!

1 Comments:

Blogger Anna-Karin said...

Haha! Vi har verkligen blivit vuxna, känns som jag är på besök i en konstig värld. Nu drar jag tillbaka till studentlivet och nationerna! KRAM!

12 maj, 2006 13:01  

Skicka en kommentar

<< Home