måndag, maj 15, 2006

dagens sko 13 och 14


I dag blir det två skor på bilden, för de här skorna är inte så roliga att visa (men har jag bestämt att alla ska med så ska alla med). Det är mina gamla joggingskor (längst bak) och ett par gympaskor som användes som sneakers under tiden i Nice. De gamla gympaskorna hade jag när jag började jogga våren 2004. Jag köpte dem faktiskt till skolgympan i gymnasiet (för man var ju tvungen att ha något på fötterna. Det tog ett bra tag innan jag började gilla dem (kanske för att jag inte använde dem så mycket). Jag använde dem när jag började träna Friskis och när jag började träna jogging, så de är lite nostalgiska för mig, de står på något sätt för nystarten som en hurtig Anna-Karin.
De främre köpte jag i en sportaffär som låg på vägen hem från skolan i Nice. Det är barnstorlek så de var billiga. Jag använder dem än i dag ibland, men svikten i skorna har minskat så de är inte jättebekväma i dag. Använder dem mest när jag är ute i skogen och så.

1 Comments:

Blogger Anna-Karin said...

Batteriet i kameran är på laddning, så fort det är klart ska jag kolla igenom vad som hände och så blir det rapport! Jag lever i alla fall, om än mör och trött efter två nätter på luftmadrass i en gympasal tillsammans med fem andra orkestrar.

15 maj, 2006 13:51  

Skicka en kommentar

<< Home