fredag, april 28, 2006

den nya Hanna Ljungberg?

Haha! Jag som fotbollsspelare! För någon vecka sedan intervjuade jag två unga tjejer som nyligen öppnat en ostbutik i Örebro. I dag fick jag mail där de undrar om jag vill vara med i deras korpenlag i fotboll. Antingen är det snålt med folk eller också tyckte de väl att jag såg hurtig ut. I mailet har de skrivit att kondition och bollsinne inte spelar roll "de flesta av oss har inte rört en boll på 10 år minst". Saken är den att jag inte alls rört någon fotboll, typ någonsin! Jag är rädd för bollar. Jag spelade fotboll en halv termin när jag var 14 år. Jag slutade eftersom en tjej sa till mig att jag "inte fick vara med på matcherna för jag inte kämpade på träningen".
Men samtidigt så kan det ju vara kul. Jag behöver röra mer på mig och jag vill gärna träffa folk i Örebro. Tål att tänkas på... men jag som fotbollsspelare! HAHAH!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hello the new Maradona! Jag röstar ja. För mig är det en dröm att få spela bollsport men eftersom jag inte har någon kompis som gillar det så kan jag ju inte...i och för sig älskar jag bollar, men som du säger motion och nya personer att lära känna...två fina flugor i en smäll!

Love & Peace

28 april, 2006 16:06  
Blogger Anna-Karin said...

Jag och fotboll = inte bra kombination. Fast jag tror det kan bli kul och jag behöver röra på mig. Dessutom är jag nog bra på tacklingar.

Set: flytta hit så kan du vara med, de skrev att jag ska dra med mina tjejkompisar.

28 april, 2006 16:24  

Skicka en kommentar

<< Home