måndag, maj 08, 2006

sommar och ny hårfärg


I helgen har jag suttit en hel del på uteplatsen på baksidan. Dagar som de som var vill jag inte för allt i världen flytta (även om det är en dyr lägenhet). I fredags fixade jag en krok som jag skruvade ner i gräsmattan så nu sätter jag fast katterna där i och låter dem springa (hmm. hyfsat) fritt. Håller man bara ögonen på dem går det faktiskt rätt bra. Klippte också gräset för första gången den här säsongen och rensade lite ogräs. Sommaren är verkligen på gång nu. Svårt att tänka sig eftersom det för en månad sedan snöade!
Så har jag hällt i ny hårfärg och är supernöjd. Äntligen orange!

2 Comments:

Blogger glamflikka said...

mycket skyrrebra färg.

08 maj, 2006 09:39  
Blogger Anna-Karin said...

Tack!

08 maj, 2006 10:02  

Skicka en kommentar

<< Home