måndag, maj 08, 2006

dagen sko 7

Eftersom jag inte hann i fredags så kommer fredagens sko nu:

Det här är ett par av de skor jag använder mest, men det var inte kärlek vid första ögonkastet. Jag köpte dem för många år sedan på Din sko. Jag var i behov av ett par skor och de här var billiga (kanske 280 kronor). Men jag tyckte varken att de var snygga eller satt bra. Efter ett tag med ömma fötter och vägran att använda dem så tvingade jag mig att använda dem och ge dem en sista chans. Nu är de underbara, passar perfekt (det är skinn). Kanske är de inte så snygga, men de funkar. Det är faktiskt jättesvårt att hitta svarta skor om man inte vill ha loafers. Roligt också att jag efter att jag köpt dem upptäckte att en av mina bästa kompisar från Norrköping köpt samma skor, men storleken större. Jag tror även hon köpte dem för att de var billiga.

1 Comments:

Blogger Anna-Karin said...

Oh vad mycket snällt på en gång! Tack!

08 maj, 2006 14:25  

Skicka en kommentar

<< Home