fredag, mars 03, 2006

det kom ett paket


Första leveransen från HM var både bra och inte bra. Tvåpack tröjor hade jag stoppat ner och de passade jättebra till min förvåning. Kul! Den vita blusen var inte alls vad jag väntat mig så den åker tillbaka direkt. Den blåa blusen var jättefin och passade perfekt. Mjukt tyg, men ändå stelt så att kragen står upp lite. Problemet är bara att den är felsydd! Jag hade blusen en dag och upptäckte att den en vriden och det märks verkligen när det är knappar framtill. Den åker tillbaka, men jag hoppas på att få en ny. Dessutom ska jag höra om de har en i vitt också. Örhängen och linnen har inte kommit än.
Förresten är det praktiskt att beställa lite för då får man paketet i brevlådan.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag beställde också den "vita" blusen och blev helt förvånad när den kom. Det var ju genomskinlig spets upptill! För mig får den också åka tillbaka. Den blå har jag provat själv och gillar skarpt. Jag kan inte tänka annat än at du får en ny.

04 mars, 2006 13:52  
Blogger Anna-Karin said...

Exakt samma anledning som gjorde att jag inte behöll den. Tycker spets kan vara snyggt, men här var det några volanger på också... illa!

06 mars, 2006 09:15  

Skicka en kommentar

<< Home